.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عيادت طاهايي ازخبرنگار پيشكسوت مازندران
فرامرز درخشنده، مدير خبرگزاري ايلنا و روزنامه كار و كارگر در مازندران، مدتي ست با بيماري مزمن و سختي دست و پنجه نرم مي كند.

شمال نیوز: هم زمان با گراميداشت روز خبرنگار، استاندار مازندران به عيادت فرامرز درخشنده، مدير خبرگزاري ايلنا در استان و پيشكسوت رسانه اي مازندران رفت.
براساس گزارش روابط عمومي استانداري، سيد علي اكبر طاهايي با حضور در منزل فرامرز درخشنده ضمن عيادت از اين خبرنگار باسابقه، در جريان وضعيت سلامت و روند درمان وي قرار گرفت.
نماينده عالي دولت در استان در اين ديدار كه در فضاي بسيار صميمي و دوستانه صورت پذيرفت ضمن آرزوي سلامتي و توفيق براي اين پيشكسوت عرصه اطلاع رساني، نسبت به پي گيري هاي لازم جهت تسريع درمان و بهبود وي تاكيد كرد.
طاهايي بيان داشت: يكي از نكته هاي اخلاقي و نشانه هاي اخلاق حسنه و حسن سلوك با مردم، عيادت بيمار است كه در شرع مقدس اسلام در اين خصوص اصرار فراوان شده است.
وي با اشاره به اينكه برخود وظيفه مي دانم به محض باخبر شدن از وضعيت اصحاب مكرم رسانه كه در بستر بيماري به سر مي برند به ديدار آنها بروم، تاكيد كرد: اين بهترين كاري است كه مي توانيم در جهت ارزش گذاري به كساني كه سال هاي متمادي در زمينه اطلاع رساني تلاش كرده اند، انجام دهيم.
شايان ذكر است فرامرز درخشنده، مدير خبرگزاري ايلنا و روزنامه كار و كارگر در مازندران، مدتي ست با بيماري مزمن و سختي دست و پنجه نرم مي كند.
گفتني ست روح الله معافي، مديركل روابط عمومي استانداري و عمران حامي، به نمايندگي از خبرنگاران استان در اين ديدار استاندار مازندران را همراهي نمودند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.289 seconds.